- Bestuur en beleid
- /CO2-routekaart
De volgende stap na het opstellen van de CO2-routekaart is zorgen dat het plan wordt vastgelegd in het beleid. De vastgestelde routekaart stuur je op naar EVZ.
1. Bespreek de CO2-routekaart als strategisch vastgoedplan met het bestuur
2. Zorg voor borging in beleid en financiën en leg dit vast
3. Stuur de CO2-routekaart (tool+oplegger) op naar EVZ.
Gebruik dit document om het bestuurlijk commitment vast te leggen. Samen met de CO2-reductietool(s) vormt dit je CO2-routekaart.
Adviezen van bestuursleden over hoe je bestuurlijk draagvlak krijgt voor de verduurzaming van het vastgoed.
Ook je huurvastgoed zet je in de CO2-routekaart. Hoe doe je dit en hoe maak je goede afspraken met je verhuurder?
Als je niet een alternatieve bestuursoplegger gebruikt, stuur dan dit formulier mee wanneer je de routekaart inlevert.
Check of je bestuursoplegger alle belangrijke aspecten bevat.
De CO2-routekaart kun je inzetten voor subsidies en wettelijke verplichtingen en toepassen voor het DMJOP en monitoring.
Drie goede redenen om je portefeuilleroutekaart te delen met EVZ:
Maandelijks actualiteiten ontvangen
Blijf op de hoogte van de CO2-routekaart en duurzaam zorgvastgoed met de EVZ nieuwsbrief.
Copyright © 2024 – Alle rechten voorbehouden | Privacyverklaring | Colofon | Cookiebeleid
De brancheorganisaties roepen alle zorgorganisaties op om een actuele, complete, vastgestelde CO2-routekaart op te sturen naar EVZ. De status van ingeleverde routekaarten staat op de ZorgDuurzaamKaart.